برگزاری ششمین دوره کارگاههای LifeLong Learning در تهران

برگزاری ششمین دوره کارگاههای LifeLong Learning در تهران

ششمین دوره کارگاههای بین المللی LLL (LifeLong Learning) انجمن تغذیه بالینی و متابولیسم اروپا (ESPEN) به همت انجمن تغذیه بالینی ایران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران در ۱۵ تیر ماه سال 1402 در سالن همایش های مرکز تحقیقات جراحی های کم تهاجمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)  و در شهر تهران برگزار می‌گردد.

با توجه به محدودیت‌های حال حاضر و شرایط سالن برگزاری همایش، ظرفیت ثبت‌نام محدود می‌باشد. همچنین شرکت در این سمینار برای  اعضای انجمن دانش تغذیه بالینی و انجمن تغذیه ایران و نیز ESPEN دارای تخفیف ویژه می‌باشد.

در صورتی که یکی از شرایط ثبت‌نام با تخفیف را دارا می‌باشید در مرحله پایانی فرم بایستی یکی از مستندات مربوط به شرایط تخفیف را درج یا بارگذاری نمائید. از جمله این مستندات،  کارت یا گواهی عضویت در انجمن ها و … می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید خبر مربوطه در سایت انجمن مراجعه کنید و یا با انجمن تغذیه بالینی  در ارتباط باشید.

توجه: از آنجایی که امکان ساخت اکانت و ورود مجدد در فرم ثبت نام وجود ندارد، لطفا فقط زمانی اطلاعات فرم را وارد نمایید که قادر به تکمیل تمام مراحل و پرداخت وجه ثبت نام هستید.

هزینه ثبت نام:

ثبت نام در هر کارگاه که در ابتدا معادل ۲۴.۷۵۰.۰۰۰ ریال بود، پس از جذب حامی مالی برای برنامه به 14.000.000 ریال برای هر کارگاه کاهش یافت و با داشتن عضویت در انجمن تغذیه بالینی ، انجمن تغذیه ایران و نیز ESPEN مشمول تخفیفات در هزینه ثبت نام نیز میشوید که با انتخاب نوع عضویت به صورت اتومات تخفیف در ثبت نام شما اعمال خواهد شد.

نام کارگاهزمان برگزاریقیمت برای افراد عادی (غیر عضو در انجمن تغذیه بالینی، اسپن، اتا و تاش) (تومان)قیمت با تخفیف عضویت در انجمن تغذیه بالینی، اتا و تاش (بدون عضویت در اسپن) (تومان)قیمت با تخفیف عضویت در انجمن تغذیه بالینی، تاش و اتا با عضویت در انجمن اسپن (تومان)
Nutritional Support in Perioperative Period15 تیر 1402ساعت 12-81.400.000 تومان1.200.000 تومان1.000.000 تومان
Nutritional Support in Gastrointestinal Disorders15 تیر 1402ساعت 18-141.400.000 تومان1.200.000 تومان1.000.000 تومان

لینک ثبت نام: https://clinicalnutrition.ir/life-long-learning-workshop/

ارائه گواهی معتبر به شرکت کنندگان از طرف انجمن تغذیه بالینی و متابولیسم اروپا(ESPEN) 

تلفن دبیرخانه:05137112633

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *