اطلاعیه ثبت نام در کارگاههای بین المللی LLL (LifeLong Learning)

اطلاعیه ثبت نام در کارگاههای بین المللی LLL (LifeLong Learning)

سومین دوره کارگاههای بین المللی LLL (LifeLong Learning) انجمن تغذیه بالینی و متابولیسم اروپا (ESPEN) در هفته آخر اردیبهشت ماه سال جاری به صورت حضوری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

جهت مشاهده عناوین و جزییات برنامه کارگاهها کلیک فرمایید.

در صورت تمایل نسبت به شرکت در هر یک از کارگاهها، لطفا حداکثر تا 10 اردیبهشت ماه 1400 از طریق ارسال درخواست خود به ایمیل انجمن به آدرس info@nutritionrazavi.ir، پیش ثبت نام فرمایید و سپس در صورت تایید درخواست (که حداکثر تا 15 اردیبهشت اعلام می شود) مبلغ را به حساب انجمن واریز نمایید.

هزینه شرکت در کارگاهها

تعداد تاپیکهاقیمت برای افراد عادی (غیر عضو در اسپن، اتا و تاش)قیمت با تخفیف عضویت در انجمن تغذیه ایران (بدون عضویت در اسپن)قیمت با تخفیف عضویت در انجمن اسپن  و انجمن تغذیه ایران (اتا و تاش)
1 تاپیک105 یورو85 یورو35 یورو
2 تاپیک155 یورو135 یورو65 یورو
3 تاپیک185 یورو165 یورو95 یورو
4 تاپیک210 یورو190 یورو110 یورو
5 تاپیک225 یورو205 یورو125 یورو
6 تاپیک230 یورو210 یورو130 یورو

نکات قابل توجه

1- افرادی از تخفیف عضویت در انجمن تغذیه ایران یا تخفیف عضویت در اسپن برخوردار خواهند شد که حداقل چهار ماه سابقه عضویت داشته باشند.

تبصره:

  •  چنانچه فردی در سال 99 عضو انجمن تغذیه ایران بوده، در صورت تمدید عضویت در سال 1400 از تخفیف عضویت برخوردار می شود.
  • تخفیف اعضای اسپن، فقط شامل افرادی می شود در ابتدای سال 2021 اقدام به ثبت نام در این انجمن کرده باشند.

2- دارندگان مدرک دکتری تخصصی در اولویت ثبت نام خواهند بود.

3- بایستی معادل ریالی مبالغ ذکر شده در جدول (بر اساس نرخ یورو در زمان ثبت نام که متعاقبا اعلام می‌شود) حداکثر ظرف مدت 48 ساعت از زمان دریافت تاییدیه پیش ثبت نام به حساب انجمن واریز شود.

4- ظرفیت کارگاهها محدود است و اولویت با کسانی است که پس از تایید درخواست از طرف مسئولین کارگاه زودتر مبلغ را واریز نمایند.

5- لازم است جهت مشاهده اطلاعیه های مرتبط، سایت انجمن تغذیه ایران (خراسان رضوی) و پیج رسمی اینستاگرام به آدرس nutrition.razavi@ را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *